Wij bezorgen het springkussen, en helpen je ook met de op en afbouw. De bezorgkosten houden we bewust laag en standaard. Voor dit bedrag rijden wij de afstand tussen uw huis en ons bedrijf 4x, en helpen dus met op en afbouw. Voordelig!

Let op: Wij vragen bij het bezorgen en ophalen altijd wel hulp, omdat de materialen relatief zwaar zijn en door 1 persoon niet goed te hanteren zijn. 

Wil je volledig ontzorgd worden met de op en afbouw, geeft dit dan aan. We zullen hier dan een meerprijs voor rekenen. Dit is €25,- per op/af te bouwen component.

0-15 KM : €25,-
16-20 KM : €35,-

21-25 KM : €45,-

+25KM : Op aanvraag

Voor deze vergoeding rijden wij dus de afstand tussen ons bedrijf en uw adres 4 keer, en helpen je met de op en afbouw. Je hoeft dus ook geen auto, bus of aanhanger te regelen. En…een BOB is ook niet nodig voor het vervoer.

0-15 KM : €25,-
16-20 KM : €35,-

21-25 KM : €45,-

+25KM : Op aanvraag

Voor deze vergoeding rijden wij dus de afstand tussen ons bedrijf en uw adres 4 keer, en helpen je met de op en afbouw. Je hoeft dus ook geen auto, bus of aanhanger te regelen. En…een BOB is ook niet nodig voor het vervoer.

Gebruik hiervoor Google Maps. Onze locatie 7261XZ,54

Wij bezorgen het springkussen tussen 08:00 en 11:00 op de huurdag. In extreme of onvoorziene situaties moeten we hier vanaf wijken. Ook bezorgen we soms op de avond voor de huurdag.
De springkussens worden weer op de huurdag opgehaald tussen 18:00/22:00. Soms halen we het springkussen de volgende dag op.

Tijden kunnen altijd afwijken, dit doen we zoveel mogelijk in overleg. Heb je speciale wensen, geef dit aan. We proberen ons er natuurlijk op aan te passen.

Per 1 juli 2023 kunnen de meeste springkussens/attracties niet zelf opgehaald worden. Wegens de Wetgeving met betrekking tot Attracties en Speeltoestellen (WAS), komen wij de meeste springkussens alleen nog bezorgen en helpen je met opbouwen.

Het is nog wel mogelijk om andere materialen zelf af te halen en te retourneren.

De huurprijs is exclusief de bezorging. De kosten afhankelijk van de afstand, om het zo voordelig mogelijk te houden.

De huurprijs is exclusief de bezorging. De kosten afhankelijk van de afstand, om het zo voordelig mogelijk te houden.

De huurprijs is exclusief de bezorging. De kosten afhankelijk van de afstand, om het zo voordelig en transparant mogelijk te houden.

Ons uitgangspunt is te bezorgen in een straal van +/- 25Km om Ruurlo. Bij uitzondering bezorgen wij natuurlijk ook bij grotere afstanden. Dit heeft met logistieke redenen te maken.

Dit is alleen mogelijk op afspraak, wel hanteren we standaard tijden mits anders afgesproken.

Zaterdag/zondag: Afhalen 09:00- retour 20:00

Maandag t/m vrijdag: afhalen 20:30 avond voor huurdag – retour op huurdag 20:00

Om de huurkosten laag te houden vragen wij om een hulp bij de op en afbouw van de springkussens. De meeste springkussens zijn net te onhandig om met één persoon op en af te bouwen.

Wil je toch volledig ontzorgd worden, geef dit dan vooraf aan. Wij rekenen een meerprijs van €25,- per op/af te bouwen component.

Laat het springkussen opstaan totdat wij er zijn. Wij pakken het springkussen het liefst samen in, zo weten we dat dit correct gebeurd en dat deze schoon is voor een volgende huurder.

Wij dienen met onze bus zo dicht mogelijk bij de plek van opstelling te kunnen komen. Voor de resterende afstand gebruiken wij een transportkar. Wanneer wij door een hek, poort, gang of deur moeten zal deze minimaal 85cm breed moeten zijn. De kar moet de opstellingsplek van het springkussen kunnen bereiken.

De route welke we met de transportkar moeten afleggen dient relatief hard te zijn. Steen/beton/goed ingelopen grind. Los grind en/of zand is vaak onmogelijk, wij kunnen dan beslissen de aflevering te
annuleren. De volledige huurkosten zullen wel voldaan moeten worden.

Ja, wij vragen een borg. Per artikel staat de borg vermeld, of geven dit op bij de bevestiging. (Let op: De borg staat is los van de huur kosten.)

In de huurperiode bent u zelf verantwoordelijk voor het springkussen en gebruik hiervan! De verantwoordelijke persoon is de huurder welke op de huurovereenkomst staat vermeld, en heeft getekend. Denk bijvoorbeeld aan schade aan het springkussen en/of letsel aan mens en dier bij het gebruik van onze materialen. El Jumpo is hier nooit aansprakelijk voor. Zorg zelf voor een eigen goede verzekering, neem hiervoor contact op met je eigen verzekeraar!

In de huurperiode bent u zelf verantwoordelijk voor het springkussen en gebruik hiervan! De verantwoordelijke persoon is de huurder welke op de huurovereenkomst staat vermeld, en heeft getekend. Denk aan schade aan het springkussen en/of letsel aan mens en dier bij het gebruik van onze materialen. El Jumpo is hier nooit aansprakelijk voor. Zorg zelf voor een eigen goede verzekering, neem hiervoor contact op met je eigen verzekeraar!

Onze springkussens zijn enkel verzekerd in onze eigen opslag.

Ja, al het gehuurde dient schoon te zijn bij het ophalen of zelf retour brengen. 

Uitzondering: De popcorn en suikerspinmachines, deze reinigen wij zelf en mag je terugbrengen zonder zelf te reinigen.

Reinig het springkussen na gebruik met een handstoffer of bladblazer om zand en gras te verwijderen. Vlekken zijn te verwijderen met een vochtige doek. Hardnekkige vlekken mogen enkel met een zachte doek, en met een beetje water/allesreiniger worden schoongemaakt. Nooit schuurmiddelen of bleekmiddelen gebruiken! Mocht er een vlek op zitten welke er niet makkelijk afgaat, meldt ons dit en ga niet zelf poetsen om onnodige schade te voorkomen.

Met de mooi weer garantie kunt u kosteloos een springkussen annuleren wanneer de weersvoorspelling erg slecht is. Dit bepalen we uiterlijk de ochtend van de huurdag. Een voorspelde windkracht 5 en hoger, of redelijke regen is reden tot annuleren. Wij houden de o.a. de site/app buienradar aan. Doe deze melding telefonisch, eventueel kunnen we een nieuwe datum bepalen of volledig annuleren. Deze garantie geldt uitsluitend voor springkussens en het bubbelpark.

Dit is mogelijk, maar het speelplezier zal minder groot zijn. Tevens verhuren wij liever niet met slecht weer. Bij slecht weer kan het ook zijn dat El Jumpo zelf bepaalt dat de verhuur wordt geannuleerd. Er is dan geen huur verschuldigd, er is geen recht op enige vorm van schadevergoeding.

Dit heeft te maken met vervuiling, slijtage en veiligheid. Zand wordt in de constructie geblazen en kan er zeer moeilijk uit, maar ook tijdens het spelen komt er zand op het springkussen. Dit geeft slijtage, en is heel erg moeilijk te reinigen.

Nee, U kunt bij ons alles los huren zonder minimum huur bedrag.

Nee. Tijdens het bezorgen plaatsen we samen het springkussen, El Jumpo zet het springkussen volgens de voorschriften vast en plaatst (mits nodig) de valmatten.

Ja, er moet altijd een herkenbare volwassen toezichthouder bij het springkussen aanwezig zijn welke de gebruiksaanwijzing van het springkussen kent. Deze zorgt voor het toezicht op een veilige speelomgeving. Kinderen (soms ook volwassenen.. 😊 ) zijn nu eenmaal soms onvoorspelbaar.

Betalen gebeurd bij afhalen, bij voorkeur contant en gepast. Pinnen is ook mogelijk, de borg wordt dan echter ook via het pinsysteem teruggeboekt wat enkele dagen kan duren.

Annuleren is mogelijk, hier kunnen mogelijk kosten aan verbonden zijn. Zie hiervoor de algemene voorwaarden. Annuleren vanaf 14 dagen voor huurdatum is 50% van het huurbedrag verschuldigd. Vanaf 24 uur voor huurdatum annuleren is 100% van de huurprijs verschuldigd.

Bij een windkracht 5 en hoger kan door beide partijen kosteloos worden geannuleerd.

Bij elk product wordt een gebruikersinstructie meegeleverd, tevens lichten we het gebruik toe bij afhalen. In de gebruikersinstructie staat vermeld hoe het product te gebruiken, en ook om deze weer netjes in te leveren.

De borg wordt bij retour brengen direct terugbetaald. Mits de producten schoon en zonder schade zijn. Zie ook de algemene voorwaarden voor aanvullende informatie.

U kunt bij ons reserveren door ons contactformulier in te vullen. Hiermee hebben we direct de juiste gegevens. Heeft u een vraag kunt u ons altijd een appje sturen, of ons benaderen via mail of telefoon.

Aangezien wij de verhuur naast onze vaste baan doen nemen wij in principe de telefoon overdag niet op. Wij proberen daarom telefonisch bereikbaar te zijn tussen 17:00 en 20:00 op werkdagen. Stuurt u ons een app of mail en we zullen je dan (bijna) altijd dezelfde dag beantwoorden.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Bij een weerswaarschuwing van code geel, oranje of rood zijn wij vanuit de veiligheidsvoorschriften altijd vanuit onze kant genoodzaakt de huur te annuleren. Hoe vervelend dit soms ook kan zijn. 

Binnen opstellingen zijn dan eigenlijk altijd wel mogelijk.